Thursday, May 28, 2015

Jurnal de sportivă amatoare

Mă pregătesc să merg la a treia ședință de aerobic... de luna asta. Ar fi bine dacă era a treia de săptămâna asta, dar de când mi-am făcut abonament, nu am reușit să merg mai mult decât o dată pe săptămână. Motivul? Febra musculară! A fost cum a fost după prima ședință, unde mai mult am țopăit, dar a doua ședință a constat în exerciții la saltea, destul de grele și solicitante, mai ales pentru mine - nu am mai făcut sport regulat cam de prin liceu. Ce bune erau cele două ore de educație fizică pe săptămână! În facultate, măcar mai mergeam pe jos, destul de mult, dar de când lucrez... m-am lăsat pe tânjeală cu totul. Stat la birou, mers cu mașina sau cu autobuzul și condiție fizică tinzând spre zero!

Spuneam de ședința cu exerciții la saltea... două zile după aceea n-am mai fost întreagă! :) Îmi venea să stau tot ghemuită, abia îmi puteam îndrepta picioarele, iar mersul era un chin. Până și noaptea aveam dificultăți în a-mi găsi poziția cea mai confortabilă din cauza durerilor musculare. Ce bine că a durat numai două zile! Ce ușurare a fost a treia zi, când m-am sculat și am putut să merg drept, doar cu mici reminiscențe ale durerilor care m-au însoțit timp de două zile grele!

Așa că azi mă duc din nou la ”țopăială”; exercițiile mai grele le voi lăsa pe altă dată, când voi mai prinde curaj. :)

No comments:

Post a Comment