Wednesday, June 17, 2015

După vacanță...

Ieri ne-a vizitat, în sfârșit, ploaia mult așteptată, și a adus cu ea răcoarea după care tânjeam în timpul celor câteva zile de caniculă. Dar văd că nu a reușit să mă scuture din starea asta de moleșeală și de lipsă de chef care mă apasă în ultimul timp.

Și doar ce m-am întors după o săptămână de vacanță... m-am întors la serviciu, că n-am plecat nicăieri. Doar m-am plimbat prin oraș și prin jurul lui împreună cu sora mea, care s-a stabilit departe de meleagurile românești și care m-a vizitat după o absență de trei ani. Ce păcat că nu a putut sta mai mult... mai am două surori, ceva mai aproape de mine, dar tot pe meleaguri străine, care o așteptau... și cum concediul trece repede, ne-am bucurat amândouă de o săptămână plină.

Până la începutul lui septembrie, când am planificat să văd și eu alte meleaguri, pe unde n-am fost încă, mai am de așteptat. Două luni și jumătate de vară, petrecute la serviciu... Nu sună prea grozav, dar sigur vor trece mai repede decât mă aștept. Între timp, mă străduiesc să ”intru în pâine” din nou... sau poate ar trebui să dau un anunț de genul: ”Pierdut chef de muncă... Cine-l găsește, să-l păstreze!” :) Ba nu, cine-l găsește, să mi-l dea înapoi, că am nevoie disperată de el!

No comments:

Post a Comment