Tuesday, February 9, 2016

Meloman pentru o zi - Du bist meine Zuversicht

Iulisa ne invită în fiecare săptămână la rubrica ”Meloman pentru o zi”, ca să luăm o mică pauză din alergarea vieții și să ne liniștim sufletele pe acorduri muzicale.

Doamne, Tu ești nădejdea mea! – Așa spune această rugăciune pe note muzicale, pe care o ascult deseori și care e foarte încurajatoare. Vă invit să o ascultați și să vă îndreptați gândurile spre Dumnezeu împreună cu mine și cu Juri Friesen, care ne încântă cu melodia ”Du biste meine Zuversicht”.


Pentru cei care nu știu germană, am încercat să traduc cât mai fidel versurile:

Doamne, Tu ești nădejdea mea
Un turn tare, un sprijin puternic
Mângâietorul și lumina vieții mele
Tu rămâi același, nu Te schimbi
Tu ești nădejdea mea.

De departe și de aproape strig către Tine
Și caut fața Ta
Harul Tău este veșnic
Eu știu că nu mă părăsești
Tu ești nădejdea mea.


Chiar dacă umblu prin văi adânci
Tu mă ții strâns, îmi rămâi alături
Toiagul și nuiaua Ta mă mângâie
Tu rămâi același, nu Te schimbi
Tu ești nădejdea mea.

Tu ești un mister pentru mine
Doar bănuiesc cât de frumos ești
Dar Tu îți împlinești promisiunile
Tu rămâi același, nu Te schimbi
Tu ești nădejdea mea.

No comments:

Post a Comment